Het beste klantcontactsysteem voor Hogescholen en Universiteiten
FAQtory is hét klantcontactsysteem voor hogescholen en universiteiten. Het optimaliseert communicatie met studenten en medewerkers via website, e-mail, WhatsApp en telefoon. Met een dynamische FAQ-database stroomlijnt FAQtory vraagbeheer, waardoor snelle en uniforme reacties mogelijk zijn. Verbeter interactie en tevredenheid binnen uw onderwijsinstelling met FAQtory.
Kies net als zij voor FAQtory en word een van de 40+ productieve teams
Eén gedeelde inbox voor teamwerk
Centrale kennisbank voor uniforme antwoorden
Met FAQtory beschikt uw team over een centrale kennisbank, waardoor antwoorden altijd consistent en accuraat zijn. Kennisitems en FAQ’s worden centraal beheerd en kunnen eenvoudig gedeeld worden op uw website of in directe communicatie met klanten. Dit zorgt voor een snelle en uniforme respons, wat de betrouwbaarheid en professionaliteit van uw organisatie versterkt.
Realtime statistieken en prestatie-inzichten
Koppel FAQtory gemakkelijk met bestaande platforms en tools
Verbeter communicatie op alle kanalen èn op alle platforms waar jouw klanten en jouw organisatie op vertrouwen. Integreer FAQ’s op de plekken waar ze direct relevant zijn voor de klant.
Integreer authenticatie en adresboeken moeiteloos met Google Workspace of Microsoft Azure.
Microsoft Azure
Blackboard
Brightspace
Google Workspace
Typo3
Snel antwoord met one-click templates
Met FAQtory kunt u veelgestelde vragen snel afhandelen dankzij one-click templates. Gebruik sjablonen, voeg kennisitems uit de FAQ-database in, of maak gebruik van standaardantwoorden om vragen in enkele klikken te beantwoorden. Dit bespaart tijd en zorgt ervoor dat klanten snel en efficiënt geholpen worden, wat de klanttevredenheid verhoogt.
Naadloze integratie met bestaande platforms
Overzichtelijke vraag- en klanthistorie
FAQtory biedt een duidelijk overzicht van alle binnenkomende vragen en klanthistorie, zodat medewerkers eenvoudig kunnen zien wat er gedaan moet worden. Door de volledige geschiedenis van klantinteracties binnen handbereik te hebben, kunnen uw medewerkers snel en nauwkeurig inspelen op vervolgvragen en zorgen voor een consistente en gepersonaliseerde klantbeleving.