Het beste CRM systeem voor Hogescholen en Universiteiten

FAQtory is het beste CRM-systeem voor hogescholen en universiteiten. FAQtory optimaliseert de communicatie met studenten en medewerkers via website, e-mail en telefoon door gebruik te maken van een dynamische database van veelgestelde vragen (FAQ’s) en antwoorden.

CRM systeem voor hogescholen en universiteiten

Kies net als zij voor FAQtory en word een van de 40+ productieve teams

Beter en sneller contact met studenten

Vanuit het CRM systeem van FAQtory kun jij je studenten super snel te woord staan. Alle binnenkomende vragen van studenten worden overzichtelijk op één plek weergegeven, waardoor antwoorden sneller en efficiënter gegeven worden. Studenten voelen zich hierdoor gehoord en begrepen, wat bijdraagt aan een positieve ervaring en een sterkere verbinding met de school.
FAQtory-feature-track-and-trace

One-click answers

Veelgestelde vragen kunnen met slechts enkele klikken worden afgehandeld dankzij handige sjablonen, het invoegen van kennisitems uit de uitgebreide FAQ-database, en het gebruik van standaardantwoorden. Dit systeem zorgt voor een efficiënte en snelle afhandeling van vragen, waardoor zowel studenten als medewerkers tijd besparen en de communicatie soepeler verloopt.
FAQtory feature one click answers-2

Monitoring & Reporting

Het dashboard met real-time statistieken geeft direct inzicht in de werkbelasting en de prestatie van uw contact center. Overzichtsrapportage van vragenstromen en responstijden, flexibel te filteren en uit te splitsen op kenmerken en tags.

Koppel FAQtory gemakkelijk met bestaande platforms en tools

Verbeter communicatie op alle kanalen èn op alle platforms waar jouw klanten en jouw organisatie op vertrouwen. Integreer FAQ’s op de plekken waar ze direct relevant zijn voor de klant.

Integreer authenticatie en adresboeken moeiteloos met Google Workspace of Microsoft Azure.

Microsoft Azure
Blackboard
Brightspace
Google Workspace
Typo3

Één team, één inbox

Met onze gedeelde inbox voor e-mail, telefoon en balie wordt vragen beantwoorden teamwork. Dit zorgt ervoor dat studenten altijd snel en adequaat geholpen worden, wat resulteert in snellere antwoorden, een betere leservaring en verhoogde algemene tevredenheid.

Dankzij FAQtory kunnen teams efficiënt samenwerken vanuit één centrale mailbox, wat de communicatie stroomlijnt en de dienstverlening naar een hoger niveau tilt. 

Snelle uniforme communicatie door gedeelde kennis

Met een centrale kennisbank deelt het team snel en uniform antwoorden en andere kennisitems op uw bestaande website of in direct contact met uw klanten.

Inzicht in klantbehoeften en teamprestaties

Real-time statieken geven inzicht in de behoefte van de studenten en de prestaties van uw contactcenter.