WhatsApp Business Integratie met FAQtory
Met de WhatsApp Business integratie kunnen studenten gemakkelijk contact opnemen. Of je nu support biedt of vragen van studenten beantwoord: WhatsApp is het ideale kanaal om snel en direct in contact te komen.
WhatsApp Business als klantenservice
Studenten reageren sneller op WhatsApp dan op e-mail. Door slim gebruik te makken van automatische antwoorden, krijgen studenten het idee dat je als organisatie altijd bereikbaar bent. Daarnaast kun je de studenten proactief benaderen via Business Initiated Conversations: verstuur geautomatiseerde updates, herinneringen of belangrijke meldingen via WhatsApp.
Technische integratie met FAQtory
WhatsApp Business integreren met FAQtory is eenvoudig:
- Maak gebruik van je eigen nummer(s).
- Start snel zonder complexe technische instellingen.
- Per team kun je een eigen WhatsApp kanaal koppelen.
- Stel eenvoudig in welke informatie gedeeld of afgeschermd blijft.
- Ondersteunt het sturen van afbeeldingen en bijlagen.
WhatsApp optimaal benutten
Door WhatsApp via FAQtory in te zetten, kun je klantvragen efficiënter afhandelen en je team beter organiseren. Of het nu gaat om klantenservice, interne communicatie of ondersteuning voor studenten – WhatsApp biedt de snelheid en toegankelijkheid die traditionele kanalen missen.
Wil je meer weten over hoe WhatsApp Business en FAQtory jouw organisatie kunnen helpen? Neem contact met ons op!