Het beste klantsoftwaresysteem voor Hogescholen en Universiteiten

Kies net als zij voor FAQtory en word een van de 40+ productieve teams
Snel studentvragen beantwoorden via één mailbox
Met FAQtory kunnen alle vragen van studenten vanuit één gedeelde mailbox worden beantwoord. Dit betekent dat studenten snel en efficiënt hulp krijgen, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken om contact op te nemen. Het team kan samenwerken aan antwoorden, waardoor de responstijd korter wordt en de studenttevredenheid toeneemt.

Altijd consistente en betrouwbare informatie

Altijd inzicht in vraagstatus en updates

Koppel FAQtory gemakkelijk met bestaande platforms en tools
Verbeter communicatie op alle kanalen èn op alle platforms waar jouw klanten en jouw organisatie op vertrouwen. Integreer FAQ’s op de plekken waar ze direct relevant zijn voor de klant.
Integreer authenticatie en adresboeken moeiteloos met Google Workspace of Microsoft Azure.
Microsoft Azure
Blackboard

Brightspace
Google Workspace
Typo3
Directe en efficiënte communicatie
Toegang tot relevante informatie via jouw platforms
Eenvoudige en overzichtelijke vraagafhandeling
FAQtory maakt het beheer van studentvragen eenvoudig en overzichtelijk. Alle vragen worden centraal verzameld en beheerd, waardoor het voor het ondersteunend personeel makkelijk is om vragen te volgen en te beantwoorden. Dit resulteert in een snellere en efficiëntere afhandeling van vragen, wat zowel het personeel als de studenten ten goede komt.