Communicatie verbeteren in een team

De communicatie in een team is van grote invloed op het succes. Goede communicatie zorgt voor meer productiviteit, sterke relaties en persoonlijke groei. De communicatie binnen een team verbeteren kan op meerdere manieren. Op deze pagina maakt u kennis met de FAQtory methode.

Kies net als zij voor FAQtory en word een van de 40+ productieve teams

Het belang van goede communicatie in een team

Goede communicatie in een team draagt op drie manieren bij aan het succes, namelijk:

  • Hogere productiviteit: een team dat goed communiceert, verspilt geen tijd met onnodige taken.
  • Krachtige relaties: hoe beter een team onderling verbonden is, des te hoger de output. 
  • Individuele ontwikkeling: goede communicatie biedt de mogelijkheid tot het stellen van vragen, wat tot persoonlijke groei leidt.


Tip: Lees ook onze blog over hoe je de
communicatie kunt verbeteren met Faqtory.

Hoe u uw communicatie verbetert met de FAQtory methode

De FAQtory methode is dé oplossing voor een efficiënte communicatie binnen uw team. We werken de verschillende functionaliteiten van de tool voor u uit. Ze dragen stuk voor stuk bij aan een betere communicatie.

Track & Trace

Met FAQtory weten uw medewerkers direct wat ze moeten doen. Alle vragen zijn op één plek terug te vinden. Klanthistorie is ook makkelijk te achterhalen.

FAQtory-feature-track-and-trace

One-click answers

Dankzij de handige sjablonen worden veelgestelde vragen direct afgehandeld. U kunt informatie uit de FAQ-database inzetten of standaardantwoorden gebruiken.

FAQtory feature one click answers-2

Monitoring & Reporting

FAQtory heeft een dashboard met live data. Hiermee ziet u direct hoe de tool presteert. Het geeft ook statistieken over de werkbelasting, responstijd en vragenstromen.

FAQtory integreren met bestaande platforms en tools

FAQtory is eenvoudig aan bestaande platforms en tools te koppelen. Veel organisaties integreren het met Google Workspace of Microsoft Azure. Hiermee geeft u uw communicatie – intern en extern – een waardevolle upgrade.

Microsoft Azure
Blackboard
Brightspace
Google Workspace
Typo3

Centrale inbox

Met één inbox voor e-mail, telefoon en balie worden alle vragen effectief beantwoord. 

Gedeelde kennisbank

Dankzij de gedeelde kennisbank wordt alle informatie op één plek opgeslagen. Ideaal om klantvragen direct te beantwoorden.

Inzicht in klant en team

De live statistieken geven u waardevolle kennis over de behoeften van klanten. De prestaties van uw contactcenter worden ook inzichtelijk.

Verbeter uw communicatie

In de blogs van FAQtory gaan we dieper in op de mogelijkheden, prestaties en het gebruik van de tool. Begin vandaag nog met het verbeteren van uw communicatie.

CRM en de toekomst van onderwijs: trends en voorspellingen

Lees meer

Hoe CRM de studentenervaring kan verbeteren

Lees meer

Implementatie van CRM in hogescholen en universiteiten

Lees meer

Hoe een klantenservice systeem je bedrijf kan transformeren

Lees meer

Efficiënt samenwerken met klanten en collega’s: De FAQtory methode

Lees meer

Waarom een ‘E-mail-first’ benadering jouw team efficiënter maakt

Lees meer