Wat is een CRM-systeem ?

CRM staat voor Customer Relationship Management. Met een CRM-systeem beheert u uw klantcontact vanuit één plek. Dit creëert rust en overzicht binnen uw bedrijf. Zodoende verbetert een goed CRM-systeem de communicatie, efficiëntie en klanttevredenheid. 

Kies net als zij voor FAQtory en word een van de 40+ productieve teams

Waarvoor gebruikt u een CRM-systeem?

U gebruikt een CRM-systeem voor de communicatie met klanten. Met een goede tool voorziet u uw klanten van kwalitatieve antwoorden, zonder dat dit veel tijd kost. Op de lange termijn draagt het bij aan loyale klanten, tevreden medewerkers en hogere marges.

De kracht van de FAQtory methode

De FAQtory methode is een waardevolle oplossing voor elk bedrijf. Het is een CRM-systeem voor effectief klantcontact. Dit zijn de belangrijkste features van de tool.

Track & Trace

FAQtory geeft alle binnenkomende vragen overzichtelijk weer. Zo weten uw medewerkers precies waar de klant hulp nodig heeft. Het is ook mogelijk om klanthistorie in te zien. Hiermee is elk antwoord relevant en actueel.

FAQtory-feature-track-and-trace

One-click answers

De software beschikt over handige sjablonen. Hiermee worden veelgestelde vragen binnen een paar klikken afgehandeld. U begrijpt dat uw team hiermee veel tijd bespaart. Het is ook mogelijk om standaardantwoorden te gebruiken.

FAQtory feature one click answers-2

Monitoring & Reporting

Het real-time dashboard met statistieken geeft informatie over de prestaties en werkbelasting van uw klantenteam. Hierdoor weet u precies waar u moet bijsturen. Het systeem maakt onderscheid tussen rapportages van responstijden en vragenstromen. Voor het overzicht kunt u – met behulp van tags – filteren op kenmerken.

Integreer FAQtory met bestaande tools en platforms

Het is ook mogelijk om FAQtory met bestaande tools en platforms te integreren. Veel klanten maken de koppeling met Microsoft Azure of Google Workspace. Zo verbetert u de efficiëntie en communicatie op alle kanalen. U kunt FAQ’s plaatsen op elke plek die voor uw klant relevant is. 

Microsoft Azure
Blackboard
Brightspace
Google Workspace
Typo3

Eén inbox voor het team

De tool heeft een gedeelde inbox voor het hele team. Hier wordt alle communicatie via e-mail, telefoon en balie verzameld. Elke medewerker is dus altijd op de hoogte.

Snelle communicatie en gedeelde kennisbank

Door de gedeelde kennisbank worden klantvragen snel beantwoord. Medewerkers hoeven geen uitgebreid onderzoek te doen. Ze openen de centrale kennisbank om klanten van juiste informatie te voorzien.

Klantbehoeften en teamprestaties inzichtelijk

De real-time statistieken maken klantbehoeften en teamprestaties direct inzichtelijk. Hierdoor weet u precies wat de aandachtspunten zijn.

Meer leren over CRM-systemen

Wil je meer leren over CRM-systemen? Bekijk dan onze blogs. Hierin delen we handige tips en waardevolle inzichten over CRM-systemen. 

CRM en de toekomst van onderwijs: trends en voorspellingen

Lees meer

Hoe CRM de studentenervaring kan verbeteren

Lees meer

Implementatie van CRM in hogescholen en universiteiten

Lees meer

Hoe een klantenservice systeem je bedrijf kan transformeren

Lees meer

Efficiënt samenwerken met klanten en collega’s: De FAQtory methode

Lees meer

Waarom een ‘E-mail-first’ benadering jouw team efficiënter maakt

Lees meer